13/09/2007

Ήξερες εσύ ότι το πακέτο με τα φυστίκια περιέχει ξηρούς καρπούς; Εεεε;

http://uk.news.yahoo.com/afp/20070913/tod-britain-language-offbeat-6058bda_1.html

Κάνω copy-paste μερικά παραδείγματα από το παραπάνω άρθρο:


--Warning: Contains nuts on packet of nuts
--Warning: Platform ends here" on the end of rail station platforms
--May cause drowsiness" on sleeping pills
-- "May irritate eyes" -- on a can of self-defence pepper spray;
-- "Do not open door while airborne except in emergency" -- on emergency exit doors in planes;
-- "Removing the wheel can influence the performance of the bicycle" -- from a Dutch bicycle manual;
-- "Do not iron clothes on body" -- from packaging on a steam iron.


Έχοντας ζησει στην Αγγλία βρίσκω το παραπάνω άρθρο απόλυτα ακριβές και καθόλου υπερβολικό! Το τι self=explanatory διευκρινήσεις σε πακέτα, ταμπέλες κλπ μπορεί να βρει κανείς δεν λέγεται! Εκτός από αυτά του άρθρου, σπεύδω να προσθέσω:

1. Βρίσκομαι σε ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία του Λονδίνου. Θέλω να πάω στον έκτο όροφο. Στην πτέρυγα που είμαι υπάρχουν 2 ασανσέρ. Πατώ το κουμπι, φτάνει το ένα, στο οποίο και μπαίνω. Φάτσα-κάρτα ύπάρχει επιγραφή ασημί με σκαλιστά μαύρα γράμματα που λέει: "Αυτό το ασανσέρ πηγαίνει μόνο μέχρι τον 5 όροφο. Αν θέλετε να πάτε στον 6 μπορείτε: α) να χρησιμοποιήσετε αυτό το ασανσέρ μέχρι τον 5 όροφο και από εκεί -χρησιμοποιώντας τις σκάλες στα δεξιά σας να πάτε στον 6 ή β) Να επιστρέψετε στο εισόγειο και να χρησιμοποιήσετε το άλλο ασανσέρ.

Να΄'ναι καλά οι άνθρωποι! Αλλιώς τι θα κανα η έρμη; πώς θα πήγαινα στον έκτο; σιγά μη σκεφτόμουν από μόνη μου να πάω με τις σκάλες. ή να πάρω το άλλο ασανσέρ. μπορεί να σπούδασα, αλλά δεν είμαι και einstein, όλα κι όλα!

2. Όχι ακριβώς στην ίδια κατηγορία, αλλά στην ευρύτερη οικογένεια της ευθυνοφοβίας. Έκανα master στο Λονδίνο σε ένα από τα μεγαλυτερα πανεπιστήμια- στου οποίου τις εστίες και έμενα στον τέταρτο όροφο. Το δωματιάκι μου - όπως και κάθε δωμάτιο- είχε ένα παράθυρο, το οποίο δεν μπορούσαμε να το ανοίξουμε διάπλατα. Επειδή -όσο να πεις- τον θέλεις τον φρέσκο αέρα πού και πού, κατέβηκα στον υπεύθυνο της εστίας να του ζητήσω να μου το ξεμπλοκάρει. Εκεί έμαθα ότι για λόγους ασφαλείας είναι επίτηδες μπλοκαρισμένο. Μπορώ να το ξεμπλοκάρω; ρωτώ. Βεβαίως, μου απαντάει. Αλλά πρώτα πρέπει να υπογράψετε αυτό. Το αυτό ήταν μία υπεύθυνη δήλωσή ότι δεν θα αυτοκτονήσω από το συγκεκριμένο παράθυρο. Επιπλέον, αν αυτοκτονήσω θα μου επιβληθεί πρόστιμο. Και ερωτώ τώρα εγώ: α) αν αυτοκτονήσω επιτυχώς, το πρόστιμο θα βαρύνει τους δικούς μου; και β) αν αυτοκτονήσω από το παράθυρο του διπλανού δωματίου, ποιος θα το φάει το πρόστιμο; ε;


Αυτά είναι τα δύο πιο τρανταχτά παραδείγματα που μου ήρθαν αμέσως αμέσως στο μυαλό. Προσθέστε τις δικες σας εμπειρίες!!

1 comment:

Anonymous said...

Θα πρέπει να εξετάσει θέμα μέσα σε μια σημαντική πρόκληση για ένα από όλα από τις πιο ευεργετικές τοποθεσίες blog για το σύνολο του καθαρού. Εγώ πραγματικά να δείχνουν ότι η ιστοσελίδα!