22/01/2008

Πώς να ξεπακετάρει κανείς...

...όταν μόλις έχει γυρίσει από εδώ;








13 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Αστο...Σε καταλαβαινω...

heart n soul said...

πού είναι το "εδώ" μις μάγια? λοιπόν, μια βαλίτσα πάντα σ'ετοιμότητα, λέει!

Μάγια said...

το "εδώ" είναι το χωριό του καλού μου, κάπου στις ελβετικές άλπεις. πολλή ομορφιά! με περηφάνια επίσης να πω ότι η βαλίτσα ξεπακεταρίστηκε!! πίνω μπύρα για αυτοεπιβράβευση!

@πρέζα tv: κι εσείς ομοιοπαθής;

betty said...

@Μάγια, παρακαλώ, ευχαρίστως θα έμπαινα και μέσα στη βαλίτσα προκειμένου να βρεθώ κι εγώ σ'αυτό το χωριο!

Μάγια said...

ελάτε, ελάτε, χίλιοι καλοί χωράμε!

ΕΛΕΝΑ said...

Αααααχχχ, ωραίο... χωριό έχει ο καλός σου Μάγια:)
Πάω να μπω με την Betty στην βαλίτσα. Αφού χωράνε χίλιοι, κάπου θα βολευτώ κι εγώ;-)

Μάγια said...

έλενα πριν μπεις να σου πω ότι εδώ είναι που έπεφτε στους -20 το βράδυ και πάγωνε το κοκαλάκι μου! να είσαι προετοιμασμένη!!

ΕΛΕΝΑ said...

Το κατάλαβα ότι αυτό είναι το μέρος με τους -20. Είμαι προετοιμασμένη ...ψυχολογικά:)
Τώρα θα μου πεις εδώ δεν ήμουν στους -6 της Ολλανδίας, θα είμαι στους -20???
Θα το ...διακινδυνεύσω;-)
Επιμένω να μπω στην βαλίτσα:P

Μάγια said...

να μπεις! αφού άντεξα εγώ τους -20, όλα γίνονται! :))

Anonymous said...

Έχει αδερφή ο "καλός";;;;
Πανέμορφα είναι...

Μάγια said...

δυστυχώς όχι, μόνον αδερφό! θα ψάξω για καμία ξαδέρφη... ;)

Anonymous said...

Maγιa!!!!!
όχι μονο ειναι υπεροχο και μες τα χιόνια,αλλά εχει και -20......σκαω απο τη ζήλια μου....

Μάγια said...

cook απ'ότι βλέπω στις ειδήσεις μια χαρά χιόνι και κρύο έχετε στην ελλάδα! εμείς εδώ πάλι μες στον ήλιο!