04/07/2007

Όχι για πονηρά μυαλά!


Συνάδελφός μου (γυναίκα) κάπου γύρω στα 40 κάτι, μόλις εμφανίστηκε στο γραφείο κρατώντας το παραπάνω αντικείμενο επειδικτικά.

"Είναι όντως πολύ ανοιχτόμυαλοι οι άνθρωποι εδώ στο Λονδίνο" σκέφτηκα. Μία γυναίκα δεν φοβάται να έρθει στη δουλειά με ένα αντικείμενο που -στην τελική- δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί βρε αδερφέ! Όταν την ρώτησα τι είναι (καθότι πλασάρω πολύ αθώο προφίλ στη δουλειά) δεν πήρα την απάντηση που περίμενα. Όχι, τελικά οι άγγλοι ίσως να μην είναι και τόσο ανοιχτόμυαλοι! Μου είπε ότι πρόκειται για banana guard, μία θήκη δηλαδή όπου βάζεις ερμμ..την μπανάνα σου για να την προστατέψεις από της κακοτοπιές της καθημερινότητας. Health and safety που λένε εδώ στο Αγγλία.

Η εν λόγω συνάδελφος μου εξήγησε πόσο χρήσιμο της έχει φανεί το gadget αυτό, και μου έστειλε και link για το website που τα πουλάει. Και ρωτάω εγώ: Φαίνομαι τόσο στερημένη;;

"Μην ντρέπεσαι" θέλω να της φωνάξω! "Ας απενοχοποιήσουμε τον δονητή, είτε πρόκειται για μπανάνα, είτε για κάτι που έχει απλώς το σχήμα της! " Συγκρατούμαι όμως και συνεχίζω να το παίζω χαζή, γελόντας κάτα από τα μουστάκια μου (αν και δεν έχω μουστάκια, κάνω κερί). Και αναρωτιέμαι τι ακριβώς κάνει το κουμπάκι Νο2...

2 comments:

Simos said...

Α κοπελιά δεν μας διαβάζεις τόσο τακτικά..

Λοιπόν είχαμε προτείνει και ένα άλλο σχέδιο... παρτο και πηγαινε να τους κάνεις εντύπωση! ΧΧ

http://www.findyourgadget.com/2007/02/blog-post_18.html

Μάγια said...

ζητώ ταπεινά συγγνώμη, βλέπεις είμαι καινούρια στον blog σας και στον κόσμου των blogs γενικότερα! ΄(σχέδόν παρθένα :Ρ)

τώρα με συγχωρείς, πάω να παραγγείλω!